مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:102020-07-11سياسي

هیچ ملاحظه ای نباید در برابر «اولویت سلامت انسان» قرار گیرد


وزیر اسبق وزارت علوم در دوران اصلاحات تاکید کرد: «هر گونه تصمیم گیری غیرکارشناسانه و شتاب زده و یا بدون توجه به نقش محوری انسان سالم در توسعه، - وزیر اسبق وزارت علوم در دوران اصلاحات تاکید کرد: هر گونه تصمیم گیری غیرکارشناسانه و شتاب زده و یا بدون توجه به نقش محوری انسان سالم در توسعه، می تواند امواج بعدی همه گیری کرونا را در پی داشته، تلفات انسانی، و خسارات اجتماعی و اقتصادی و امنیتی جبران ناپذیری را برای کشور به همراه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر مصطفی معین، وزیر اسبق وزارت علوم در دوران اصلاحات، در یادداشتی با عنوان امواج کرونا/سلامت دانشجویان!؟" نوشت: بی تردید برخورداری از "زندگی سالم" حق اساسی همه شهروندان و حفظ و تامین آن مهم ترین وظیفه هر حکومتی است.

هیچ ملاحظه ای از ترجیح سیاست و انتخابات گرفته تا درآمد و اقتصاد و یا برگزاری آزمون های سراسری و برنامه آموزشی مدرسه و دانشگاه نباید در برابر "اولویت سلامت انسان" قرار گیرد.

هر گونه تصمیم گیری غیرکارشناسانه و شتاب زده و یا بدون توجه به نقش محوری انسان سالم در توسعه، می تواند امواج بعدی همه گیری کرونا را در پی داشته، تلفات انسانی، و خسارات اجتماعی و اقتصادی و امنیتی جبران ناپذیری را برای کشور به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ملاحظه ای نباید در برابر «اولویت سلامت انسان» قرار گیرد

هیچ ملاحظه ای نباید در برابر «اولویت سلامت انسان» قرار گیرد