مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-11اقتصادي

بیمارستان امام رضا قم در ایستگاه انتظار اختصاص خط حمل ونقل شهری


مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان قم گفت: سال ها است که پیگیری ها برای اختصاص یک وسیله نقلیه عمومی یا یک ایستگاه در شبکه خطوط حمل ونقل شهری برای عبور و مرور راحت شهروندان به بیمارستان امام رضا(ع) جریان دارد ولی تاکنون اقدامی از سوی دستگاه های مربوطه صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، داوود علی محمدی در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت هفته تأمین اجتماعی با حضور اهالی رسانه و مدیران سازمان تأمین اجتماعی قم در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد عنوان کرد: طی سال گذشته حدود 11 هزار و 500 بیمار در بیمارستان امام رضا(ع) و حدود 61 هزار بیمار نیز در بیمارستان های طرف قرارداد با تأمین اجتماعی بستری و درمان شدند که 90 درصد هزینه های آن را سازمان تأمین اجتماعی متقبل شد.

وی ادامه داد: حدود پنج میلیون مراجعه توسط مراجعین سرپایی به بیمارستان ها، پزشک ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و .

به مراکز طرف قرار داد و حدود دو میلیون و 500 هزار مراجعه به مراکز متعلق به سازمان تأمین اجتماعی طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان قم اضافه کرد: بیمارستان امام رضا(ع) نخستین بیمارستان تأمین اجتماعی و سومین بیمارستان کشوری بود که با شیوع کرونا صد در صد ظرفیت های خود را به درمان بیماران کرونایی اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان امام رضا قم در ایستگاه انتظار اختصاص خط حمل ونقل شهری

بیمارستان امام رضا قم در ایستگاه انتظار اختصاص خط حمل ونقل شهری