مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-11بين الملل

بالاترین میزان نارضایتی از عملکرد ترامپ در مقابله با بحران های آمریکا


نتایج نظرسنجی «ای بی سی نیوز و ایپسوس» نشان داد 67 درصد مردم آمریکا از عملکرد رییس جمهور کشورشان در مواجه با بحران مرگبار کرونا در این کشور و همچنین در ارتباط با مسائل نژادی رضایت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق نتایج یک نظرسنجی جدید، حمایت از عملکرد دونالد ترامپ در مقابله با کرونا به پایین ترین حد از زمان آغاز این همه گیری رسید.

همچنین بر اساس این نظرسنجی، اغلب آمریکایی ها از واکنش او به ناآرامی های گسترده اخیر علیه نژادپرسی در این کشور رضایت ندارند.

نتایج نظرسنجی ای بی سی نیوز و ایپسوس که روز جمعه منتشر شد نشان داد 67 درصد شرکت کنندگان از نحوه مقابله ترامپ با بحران کرونا در آمریکا رضایت ندارند و تنها 33 درصد از عملکرد وی اعلام رضایت کردند.

این میزان اختلاف، بالاترین میزانی است که از زمان آغاز نظرسنجی های ای بی سی نیوز و ایپسوس در خصوص همه گیری کرونا در ماه مارس، به ثبت رسیده است.

همین درصد یعنی 67 درصد از کسانی که در نظرسنجی مذکور شرکت کردند، از عملکرد ترامپ در ارتباط با مسائل نژادی در میانه اعتراضات علیه خشونت پلیس و بی عدالتی نژادی در این کشور که از اواخر ماه می بعد از قتل جورج فلوید آغاز شد، اعلام نارضایتی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین میزان نارضایتی از عملکرد ترامپ در مقابله با بحران های آمریکا

بالاترین میزان نارضایتی از عملکرد ترامپ در مقابله با بحران های آمریکا