مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-11پزشكي

تولید روزانه 600 هزار ماسک 3 لایه و N95 در اصفهان


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر روزانه 500 هزار ماسک سه لایه و 100 هزار ماسک N95 در استان اصفهان تولید می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر روزانه 500 هزار ماسک سه لایه و 100 هزار ماسک N95 در استان اصفهان تولید می شود.

طاهره چنگیز امروز (شنبه- بیست و یکم تیر ماه) در نشست ارزشیابی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 7 که با حضور طاهر موهبتی- معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روش های مختلف ارزشیابی در وزات خانه در حال انجام است و پایش به شیوه های مختلف انجام می شود.

وی با تاکید براینکه پایش و ارزشیابی در صورتی ارزشمند است که هدف داشته و بر اساس شاخص های خاص انجام شود، افزود: موفقیت در این طرح و اینکه بتوانیم یک بانک شاخص و روش درست و مناسب برای ارزشیابی داشته باشیم، مهم است که در این صورت، از ارزشیابی های پراکنده جلوگیری می شود و میزان خطای شاخص کاهش می یابد.

جمعیت 4 میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گزارشی از عملکرد کلان منطقه 7 ارائه کرد و در مورد وضعیت دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 7 که شامل دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، یزد و شهرکرد می شود، تصریح کرد: تعداد 4 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 600 هزار ماسک 3 لایه و N95 در اصفهان

تولید روزانه 600 هزار ماسک 3 لایه و N95 در اصفهان