مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-11اقتصادي

بودجه باشگاه ذوب آهن افزایش پیدا کرد


بودجه سالانه باشگاه ذوب آهن به عدد 450 میلیارد ریال در سال افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، مجمع سالیانه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان پنج شنبه گذشته برگزار شد.

در این نشست مسائل کلان شرکت سهامی ذوب آهن مورد بررسی قرار گرفت در بخشی از آن میزان کمک های مالی شرکت سهامی ذوب آهن به باشگاه فرهنگی ورزشی با افزایش مبلغ قابل توجهی به عدد 450 میلیارد ریال در سال افزایش یافت.

 محمدی ضمن اعلام مطالب فوق افزود: بخش اعظمی از بودجه سالانه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از طریق شرکت سهامی ذوب آهن تامین می گردد.

مدیر عامل کارخانه ذوب آهن و اعضای هیئت مدیره و سهامداران این شرکت روز پنجشنبه مبلغ 450 میلیارد ریال جهت کمک به باشگاه مورد تصویب قرار گرفت بر خلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبلغ پیشنهادی به مجمع پانصد میلیارد ریال اعلام که مبلغ 450 میلیارد ریال آن مورد تصویب قرار گرفت.

البته در کنار موارد فوق باشگاه از درآمدهای دیگری نیز برخوردار است اما هر ساله عمده بودجه باشگاه از این طریق تامین می گردد سال گذشته مبلغ 250 میلیارد ریال در مجمع تعیین و مصوب گردیده بود امسال با یک جهش بسیار خوب به عدد 450 میلیارد ریال رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه باشگاه ذوب آهن افزایش پیدا کرد

بودجه باشگاه ذوب آهن افزایش پیدا کرد