مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-11اقتصادي

بلیت تورهای خارجی را نخرید


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: مردم تا زمانی که به صورت رسمی و قطعی راه‌اندازی پروازهای خارجی اعلام نشده بلیت آن را از سایت‌هایی که آن را تبلیغ می‌کنند نخرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزها و هفته‌های گذشته برخی از سایت‌های فروش بلیت هواپیما و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی تبلیغات تورهای خارجی به ویژه به مقصد ترکیه را تبلیغ کرده‌اند که هنوز هیچ خبر رسمی درباره راه‌ءاندازی پروازهای خارجی ایران به مقصد این کشور اعلام نشده است.

در این راستا رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: فروش بلیت تحت عنوان تور خارج از کشور منوط به صدور مجوز از سوی کشورهای مختلف است و در حال حاضر کشورهایی که همواره مقصد توریستی هستند پذیرای مسافران نیستند.

وی با بیان اینکه ایجاد تعهد برای مسافران قبل از فراهم شدن شرایط لازم برای پروازهای خارجی، برخورد قانونی در پی خواهد داشت، افزود: در حال حاضر ترکیه پذیرای اتباع خود، مسافرانی که تبعیت آن کشور را داشته یا کسانی که دارای ویزای کاری هستند، است و تبلیغات انجام تور و اعزام توریست به این کشور صحت ندارد و مسافران بایستی از صحت و سقم بلیتی که دریافت می‌کنند، مطلع باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت تورهای خارجی را نخرید

بلیت تورهای خارجی را نخرید