مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-11سياسي

آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان های استان تهران در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران گفت: اگر در زندان امنیت نباشد، - مدیر کل زندان های استان تهران در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران گفت: اگر در زندان امنیت نباشد، اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی میسر نخواهد بود و این امنیت تا حد زیادی توسط نیرو های یگان انتظامی زندان ها فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان های استان تهران در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران گفت: اگر در زندان امنیت نباشد، اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی میسر نخواهد بود و این امنیت تا حد زیادی توسط نیرو های یگان انتظامی زندان ها فراهم می شود.

سیدحشمت اله حیات الغیب در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران که با حضور اعضای شورای معاونین و روسای ادارات مختلف در محل سالن کنفرانس برگزار شد، ضمن معرفی سرهنگ رضا فرحناکی، از زحمات سرهنگ یداله هنرمند طی تصدی این فرماندهی تقدیر کرد.

وی در این آیین گفت: توجه به وضعیت آموزشی، بهداشتی، رفاهی و معیشتی سربازان وظیفه به عنوان جوانان کم تجربه ای که مرحله مهمی از زندگی و دوران مقدس خدمتش را می گذرانند، از اولویت های مهم برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان انتظامی زندان های تهران برگزار شد