مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11اقتصادي

638 مددجوی بهزیستی استان سمنان شاغل شدند


مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه برنامه های توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی در استان پیگیری می شود، گفت: سال گذشته در همین راستا 638 مددجوی بهزیستی شاغل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ایزد پور ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه سال گذشته 638 مددجوی بهزیستی استان سمنان شاغل شدند، ابراز داشت: این میزان اشتغال از طریق خویش فرما یعنی راه اندازی کسب وکار یا خدمت گرفتن از سوی کارفرما ایجادشده است.

وی بابیان اینکه متقاضی تسهیلات اشتغال برای مشاغل خانگی تا سقف 20 میلیون تومان و به منظور کسب وکار آزاد از طریق کارفرما 50 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است، افزود: اگر کارفرمایی معلولان را به خدمت گیرد بخشی از حق بیمه افراد را بهزیستی متقبل خواهد شد تا کارفرمایان نسبت به اشتغال این افراد ترغیب شوند.

یک هزار زن سرپرست خانوار در استان سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه 28 هزار و 321 نفر مددجو از خدمات اداره کل بهزیستی بهره مند هستند، ابراز داشت: از این تعداد 9 هزار و 397 نفر مستمری بگیر و یک هزار و 67 نفر زنان سرپرست خانوار بیمه شده شهری و روستایی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

638 مددجوی بهزیستی استان سمنان شاغل شدند

638 مددجوی بهزیستی استان سمنان شاغل شدند