مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11اقتصادي

آرام کردن بازار مسکن با آماردرمانی/تفاوت چشمگیر آمارهای وزیر و وزارتخانه+جدول


آمارهای مطرح شده توسط وزیر راه و شهرسازی درباره تعداد معاملات مسکن و همچنین سهم معاملات خانه های لوکس و بزرگ در این معاملات با آمارهای رسمی این وزارتخانه فاصله بسیار زیادی دارد و تلاش اسلامی برای آرام کردن بازار مسکن با مطرح کردن این آمارهای غیرواقعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شامگاه چهارشنبه 18 تیرماه در برنامه تلویزیونی متن- حاشیه شبکه سوم سیما گفت: پایش معاملات بخش مسکن، کاهش 70 درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می دهد.

نکته حائز اهمیت در این بخش این است که 60 درصد معاملات این بخش مربوط به واحدهای بزرگ و لوکس و حاکی از سوداگری در این بخش است که بازار مسکن را ملتهب می کند.

همچنین سهم کمی از معاملات این بخش مربوط به واحدهای کوچک و مناطقی است که قیمت مناسب تری وجود داشته است .

هر چند در این بخش از سخنان وزیر راه و شهرسازی، دقیقا مشخص نیست آمارهای بخش مسکن در چه دوره های زمانی با یکدیگر مقایسه شده اند ولی ظاهرا اسلامی آمارهای بخش مسکن از ابتدای امسال تا نیمه تیرماه را با مدت مشابه پارسال مقایسه کرده است.

با توجه به همین موضوع، نکاتی درباره آمارهای اعلامی وزیر راه و شهرسازی مطرح است که عبارتند از: *افزایش 9 درصدی تعداد معاملات مسکن در فصل بهار امسال الف- در حالی اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرام کردن بازار مسکن با آماردرمانی/تفاوت چشمگیر آمارهای وزیر و وزارتخانه+جدول

آرام کردن بازار مسکن با آماردرمانی/تفاوت چشمگیر آمارهای وزیر و وزارتخانه+جدول