مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-11حوادث

دستگیر 2 کلاهبردار میلیاردی در زنجان/ کلاهبرداری از هزار نفر


فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری 2 کلاهبردار در فضای مجازی خبر داد و گفت : متهمان با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی از هزار نفر کلاهبرداری کرده بودند.

-  رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی وصول شکواییه ای مبنی بر کلاهبرداری از طریق فضای مجازی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

  فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود در یافتند 2 متهم غیر بومی و ساکن یکی از استان های همجوار با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی اعتماد افراد را برای انجام اقدامات غیر قانونی جلب و از آنان اقدام به کلاهبرداری می کرد.

  وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی متهمان در یکی از استان های همجوار با اخذ نیابت قضایی به محل سکونت آنان اعزام و هر دو متهم را دستگیر کردند.

  جهانبخش گفت: پس از دستگیری متهمان و در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهمان به این شیوه از هزار نفر با درخواست واریز وجه به نام افراد دیگر بیش از 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

  فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد: به تماس های تلفنی که از آنها درخواست مراجعه به دستگاه های خودپرداز می کنند توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیر 2 کلاهبردار میلیاردی در زنجان/ کلاهبرداری از هزار نفر

دستگیر 2 کلاهبردار میلیاردی در زنجان/ کلاهبرداری از هزار نفر