مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-11دانش

امکان حذف آزمون جامع دکتری در دانشگاه خوارزمی فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی درباره چگونگی برگزاری آزمون جامع دکتری در این دانشگاه گفت: - معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: آن دسته از دانشجویان دکتری که در نیمسال جاری آزمون جامع را انتخاب کرده اند و به دلیل نگرانی هایی که دارند، تمایل به حذف آن را دارند، می توانند درخواست دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی درباره چگونگی برگزاری آزمون جامع دکتری در این دانشگاه گفت: همان گونه که از اسمش آزمون جامع دکتری برمی آید، اگر آزمون جامع تکرار همان دروسی باشد که دانشجویان گذرانده اند، به نظر نمیاد خیلی منطقی باشد، شاید بعضا به صورت موردی اساتید همانند دروس برخورد کرده و یا سوالات را در آن چارچوب طراحی کنند.

وی ادامه داد: ولی آزمون جامع دکتری در واقع پایان دوره آموزشی است که باید یک نگاه جامعی نسبت مطالب، نه فقط در دوره آموزشی دکتری، بلکه به کل مطالب در کل مقاطع داشته باشد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی افزود: با سوالاتی که استنباطی است سعی می شود در این آزمون، وضعیت دانشجو را با توجه به پایه های اطلاعاتی که می خواهد وارد دوره پژوهشی شود سنجیده شود، شاید عناوین شبیه عناوینی باشد که دانشجویان طی کرد ه اند، ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حذف آزمون جامع دکتری در دانشگاه خوارزمی فراهم شد

امکان حذف آزمون جامع دکتری در دانشگاه خوارزمی فراهم شد