مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-11سياسي

چهلمین سالروز تأسیس بهزیستی/ 172 مرکز مثبت زندگی در فارس به زودی راه اندازی می شود


مدیرکل بهزیستی استان فارس در نشست چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد اجتماعی با بیان اینکه سعی بر تبدیل خدمت رسانی از غیرفعال به فعال در زمینه های مختلف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، محمدصادق کشفی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بهزیستی گفت: در سال 1359 سازمان بهزیستی به ریاست شهید فیاض بخش تأسیس و امسال چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد اجتماعی است.

 وی با بیان اینکه سعی بر تبدیل خدمت رسانی از غیرفعال به فعال در زمینه های مختلف است، افزود: 172 مرکز مثبت زندگی به زودی راه اندازی خواهد شد که در فاز اول هرکدام 450 خانوار مستمری بگیر را پوشش خواهند داد.

مراکز مثبت زندگی پیشخوان ارائه خدمت بهزیستی به عموم مردم خواهند بود مدیرکل بهزیستی استان فارس با ذکر اینکه برای هر مرکز مثبت زندگی 22 فعالیت تعریف شده که تنها منحصر به خانوارهای مستمری بگیر بهزیستی نبوده، بیان داشت: مراکز مثبت زندگی پیشخوان ارائه خدمت بهزیستی به عموم مردم خواهند بود که بر اساس توزیع خانواده ها مکان یابی صورت گرفته است.

77 هزار و 400 خانوار مستمری بگیر در استان فارس داریم کشفی نژاد با اشاره به اینکه 77 هزار و 400 خانوار مستمری بگیر در استان فارس داریم که 172 مرکز سهمیه فارس در فاز اول تعیین شده، بیان کرد: در هر مرکز مثبت زندگی سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلمین سالروز تأسیس بهزیستی/ 172 مرکز مثبت زندگی در فارس به زودی راه اندازی می شود

چهلمین سالروز تأسیس بهزیستی/ 172 مرکز مثبت زندگی در فارس به زودی راه اندازی می شود