مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-11بين الملل

ویزای 10 روزنامه نگار خارجی صدای آمریکا تمدید نمی شود


یک مقام ارشد امور رسانه در آمریکا که به دست دونالد ترامپ منصوب شده است، از تمدید روادید 10 خبرنگار در این کشور خودداری کرد، در حالی که ده ها خبرنگار دیگر هم در خطر چنین محدودیتی قرار دارند.

- یک مقام ارشد امور رسانه در آمریکا که به دست دونالد ترامپ منصوب شده است، از تمدید روادید 10 خبرنگار در این کشور خودداری کرد، در حالی که ده ها خبرنگار دیگر هم در خطر چنین محدودیتی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، اخیراً به 10 خبرنگار اصالتا خارجی مشغول به کار در شبکه خبری وابسته به دولت فدرال آمریکا یعنی صدای آمریکا گفته شد که روادید آن ها دیگر تمدید نمی شود.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی بی اس نیوز، ده ها خبرنگار دیگر مشغول به کار برای آژانس رسانه های جهانی آمریکا (USAGM) که ناظر بر کار صدای آمریکاست نیز در خطر عدم تمدید روادیدشان قرار گرفته اند.

یک خبرنگار صدای آمریکا به سی بی اس نیوز گفت هم اکنون چندین تن از کارکنان در وضعیت مبهم به سر می برند و نمی دانند آیا روادیدشان بعد از اتمام تمدید می شود یا خیر.

آن ها گفته اند: ما در حالی همچنان به کارمان ادامه می دهیم که نمی دانیم آیا قرار است طی سه تا چهار هفته آینده در بحبوحه همه گیری بیماری این جا را ترک کنیم یا خیر و این استرس زا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزای 10 روزنامه نگار خارجی صدای آمریکا تمدید نمی شود

ویزای 10 روزنامه نگار خارجی صدای آمریکا تمدید نمی شود