مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-11اقتصادي

کمترین میزان تعطیلی کارگاه ها را در ایام کرونا در آذربایجان شرقی داشتیم


مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: علی رغم شیوع بیماری کرونا خوشبختانه میزان بیکاری در سال 98 در استان نسبت به سال های قبل کاهش یافته و تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز روند کاهشی داشته و در بحث تولیدی ها و کارگاه ها نیز خوشبختانه در اکثر این واحدها .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: علی رغم شیوع بیماری کرونا خوشبختانه میزان بیکاری در سال 98 در استان نسبت به سال های قبل کاهش یافته و تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز روند کاهشی داشته و در بحث تولیدی ها و کارگاه ها نیز خوشبختانه در اکثر این واحدها کمترین میزان تعطیلی و بیکاری را داشته ایم.

جعفر سمساری روز شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: حدود 690 هزار بیمه شده اصلی و بالای دو میلیون نفر از جمعیت استان (تقریبا 53 درصد) تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و از این تعداد حدود 271 هزار نفر بیمه شده خاص، 453 هزار بیمه شده توافقی و حدود 11 هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری بوده و 390 هزار نفر نیز تحت پوشش بیمه اجباری هستند.

وی ادامه داد: تعداد کل مستمری بگیران در استان حدودا یکصد و 92 هزار و 580 نفر است که از این تعداد یکصد و چهار هزار و 599 نفر( 53 درصد) بازنشسته، هشتاد هزار و 47 نفر( 43 درصد) بازمانده و هفت هزار و 934 نفر (4 درصد) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین میزان تعطیلی کارگاه ها را در ایام کرونا در آذربایجان شرقی داشتیم

کمترین میزان تعطیلی کارگاه ها را در ایام کرونا در آذربایجان شرقی داشتیم