مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-11حوادث

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در اراک


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سه نفر اعضای باند سارقان منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان در اراک خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی سارقان، - ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سه نفر اعضای باند سارقان منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان در اراک خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی سارقان، 20 میلیارد ریال اموال سرقت شده کشف شد.

بر اساس اعلام پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزییات این خبر گفت: در برنامه ریزی افزایش امنیت اجتماعی و برخورد اثربخش با مجرمان، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس تعامل و بهره گیری از ظرفیت های پلیس در سطح کشور است.

وی افزود: در تحقق این رویکرد، ماموران پلیس آگاهی استان در همکاری اطلاعاتی با پلیس یکی از استان های کشور از تردد اعضای یک باند سرقت از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی خاطرنشان کرد: با مراقبت های نامحسوس کارآگاهان پلیس آگاهی استان، خودروی سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در ورودی شهر اراک متوقف و سه سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بازرسی از خودروی اعضای این باند سرقت، بنا به برآورد اعلامی کارشناسان در حدود 20 میلیارد ریال اموال با ارزش چون طلاجات و جواهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در اراک

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در اراک