مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-11بين الملل

ابتلای برخی مقامات ارشد ونزوئلا به کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چند تن از مقامات ارشد این کشور که نتیجه آزمایش ابتلای آن ها به ویروس جدید کرونا مثبت اعلام شده است، - برخی از مقامات ارشد ونزوئلا از جمله مرد شماره دو این کشور بعد از نیکلاس مادورو و رهبر حزب سوسیالیست ها، وزیر نفت، معاون وزیر اقتصاد و فرماندار یکی از ایالت های این کشور به کووید-19 مبتلا شده­ اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چند تن از مقامات ارشد این کشور که نتیجه آزمایش ابتلای آن ها به ویروس جدید کرونا مثبت اعلام شده است، طبق پروتکل های بهداشتی، خود را قرنطینه کرده اند.

دیوسدادو کابیو رهبر حزب سوسیالیست ها و رییس مجلس موسسان ونزوئلا و طارق الایسامی وزیر نفت بنابه اعلام خود در شبکه های اجتماعی و معاون وزیر اقتصاد این کشور به آزمایش ویروس کرونا نتیجه مثبت نشان داد.

کابیو در پیام توییتری خود با اعلام اینکه تحت قرنطینه و درمان است، خطاب به مردم کشورش نوشت: با تشکر از آرزو های خوب شما، روحیه قوی خود را حفظ کنید.

ما پیروز خواهیم شد.

الایسامی نیز بعد از اعلام نتیجه مثبت کووید-19 و آغاز دوره قرنطینه و درمان خود با اشاره به متنی از یک آهنگ اعلام کرد: این جدایی تنها برای یک مدت کوتاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای برخی مقامات ارشد ونزوئلا به کرونا

ابتلای برخی مقامات ارشد ونزوئلا به کرونا