مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-11سياسي

پیشگامی روستاهای استان یزد در مقابله با کرونا


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اشاره به اینکه سه هزار و 961 آبادی در استان یزد وجود دارد، گفت: دهیاری های یزد در مبارزه با کرونا پیشگام بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود زارع رشکوییه صبح امروز در دیدار دهیاران نمونه استان با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: نهاد عمومی شورا و دهیاری ها به عنوان مدیران روستایی، فعالیت های خود را حسب بخش نامه ها و دستورالعمل هایی که دولت تنظیم و ارسال کرده انجام می دهند.

وی تصریح کرد: در استان یزد 361 دهیاری در 10 شهرستان و 21 بخش فعالی هستند و 392 شورای اسلامی هم در روستاهای استان یزد مشغول به کارند و یک هزار و 222 نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی روستاها و 361 نفر به عنوان دهیار این فعالیت را در حوزه روستا انجام می دهند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد خاطرنشان کرد: تعداد آبادی های استان یزد، سه هزار و 961 مورد است که یک هزار و 127 روستای دارای سکنه داریم و از این تعداد، به موجب قانون، تعداد دهیاری ذکر شده تأسیس شده است.

زارع رشکوییه فعالیت ها و اقدامات دهیاری ها در حوزه عمران و آبادی روستاها را در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی و فرهنگی برای روستاییان مهم دانست و افزود: در بحث اقتصادی، اشتغال در روستا را توسط دهیاری ها و همراهی اعضای شورا و نخبگان و موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامی روستاهای استان یزد در مقابله با کرونا

پیشگامی روستاهای استان یزد در مقابله با کرونا