مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-11سياسي

اداره فرهنگسراها در شیراز باید به متولیان فرهنگ سپرده شود


عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز، با بیان اینکه وظیفه شورا و شهرداری تأمین زیرساخت های فرهنگی است، تأکید کرد: اداره فرهنگسراها باید به متولیان و متصدیان فرهنگ سپرده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، احمدرضا دستغیب در جلسه با تعدادی از فعالان فرهنگی شیراز با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه فرهنگ و تاکید بر اقدامات زیربنایی اظهار داشت: باید پذیرفت که ما نسبت به کار فرهنگی کیفی غافل هستیم و صرفاً با ساخت فرهنگسرا یا کتابخانه متولی فرهنگ نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید این را در نظر بگیریم که کار فرهنگی در تعریف و چارچوب خاصی نمی گنجد، تصریح کرد: کار فرهنگی حدود مشخص و تعریف شده ندارد، گاهی کار شهرسازی بررسی می شود نتیجه آن میزان هزینه کرد و اعداد و ارقام است اما این رویه در خصوص کار فرهنگی صدق نمی کند.

دستغیب کیفی بودن را شرط اصلی اقدام فرهنگی دانست و گفت: بی توجهی به کیفی بودن اقدام فرهنگی، گاهاً مسئولان و متولیان امر را دچار خطا می کند چرا که تصور می کنند اقدام فرهنگی محدود به ساخت فرهنگسرا و یا کتابخانه است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری و شورای شهر را متولی تأمین زیرساخت های فرهنگی دانست و افزود: ما باید این زیرساخت ها را آماده کنیم اما در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره فرهنگسراها در شیراز باید به متولیان فرهنگ سپرده شود

اداره فرهنگسراها در شیراز باید به متولیان فرهنگ سپرده شود