مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-11اقتصادي

آب فروشی در نیشابور با احداث استخرهای غیر مجاز


برخی افراد با تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی و احداث استخرهای بدون مجوز اقدام به آب فروشی می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور منابع آب نیشابور گفت: برخی افراد با تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی و احداث استخرهای بدون مجوز اقدام به آب فروشی می کنند.

سعید خجسته‎پور در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: اگر چه به دلیل خشکسالی های 30 ساله گذشته لایروبی ها و بازگشایی ها به صورت محدود انجام می شد، اما سال قبل به دلیل افزایش ناگهانی میزان بارش ها سیلاب های بسیاری در دو شهرستان نیشابور و فیروزه داشتیم، البته با اعتبارات خوب و بی سابقه ای که از محل اعتبارات جاری آب منطقه ای استان به شهرستان اختصاص یافت بسیاری از مشکلات رفع شد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار 350 میلیون تومان به شهرستان نیشابور عنوان کرد: با همکاری بخش خصوصی و غیر دولتی توانستیم 80 کیلومتر از مسیل های نیشابور و فیروزه را لایروبی کنیم، این اقدامات موجب شد در بارندگی های سال جاری به جز یک نقطه در باقی شهرستان مشکل خاصی نداشته باشیم.

مدیر امور منابع آب نیشابور در ادامه بهره برداری غیر مجاز از سیلاب ها را فاجعه بار ذکر کرد و افزود: چون برای مدیریت آب های سطحی سازمان های متولی راهکار مشخص و سیاست روشنی نداشتند، منجر شد در استفاده از آب های سطحی برنامه مدون و خاصی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب فروشی در نیشابور با احداث استخرهای غیر مجاز

آب فروشی در نیشابور با احداث استخرهای غیر مجاز