مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-11بين الملل

آغاز مرحله چهارم عملیات ابطال العراق تحت نظارت الکاظمی


منابع عراقی از آغاز مرحله چهارم عملیات ابطال العراق (قهرمانان عراق) برای پیگرد تروریست ها و برقراری امنیت و ثبات کامل در استان دیالی خبر دادند.

- آغاز مرحله چهارم عملیات "ابطال العراق" تحت نظارت الکاظمی منابع عراقی از آغاز مرحله چهارم عملیات "ابطال العراق"(قهرمانان عراق) برای پیگرد تروریست ها و برقراری امنیت و ثبات کامل در استان دیالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مرکز اطلاع رسانی جنگ در وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد: با دستور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح امروز(شنبه) مرحله چهارم عملیات ابطال العراق برای پیگرد بقیه تروریست ها و برقراری امنیت و ثبات در استان دیالی و برخی از مناطق مورد مناقشه میان اربیل و بغداد که داعش از آن برای عملیات های خود استفاده می کند، آغاز شد.

در این بیانیه آمده است: این عملیات مساحتی حدود 17685 کیلومتر مربع را هدف قرار می دهد و نیروهایی از فرماندهی عملیات زمینی، فرماندهی عملیات دیالی، فرماندهی عملیات صلاح الدین، فرماندهی عملیات سامرا، فرماندهی نیروهای پلیس فدرال، نیروهای واکنش سریع، نیروهای حشد شعبی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله چهارم عملیات ابطال العراق تحت نظارت الکاظمی

آغاز مرحله چهارم عملیات ابطال العراق تحت نظارت الکاظمی