مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-11سياسي

مسجد و محله دو پایگاه مهم توسعه فرهنگ دینی در جامعه هستند


قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مسجد و محله را دو پایگاه مهم توسعه فرهنگ دینی دانست و گفت: تقویت کارکردهای فرهنگی مساجد می تواند در رفع آسیب های اجتماعی موثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان صبح شنبه در نشست مشترک با مسئول قرارگاه فاطمه الزهرا (س) اردبیل عنوان کرد: در برهه ای از زمان نگاه سازمانی ادارات به بحث فرهنگی و تبلیغی نگاه مدرن بوده که مکان و زمان را حذف کرده و به تخصص گرایی بیش از حد پرداختند که این نوعی نقیصه برای فرهنگ است در این میان مردمی سازی و در بطن جامعه وارد شدن می تواند در توسعه فرهنگی موفق عمل کند.

قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، به فعال بودن 24 هزار مسجد در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: در مجموع از تعداد 70 هزار مسجد، تنها در 24 مسجد کشور نماز جماعت اقامه می شود و در این میان تعداد 80 هزار محله هم در کشور وجود دارد که این دو ظرفیت مهم و بستر مناسب برای اجرای طرح تحول اجتماعی است که اگر توزیع و جامع پردازی درست و پوشش مناسب صورت بگیرد اتفاقات بسیار خوبی در حیطه تبلیغ دینی انجام می شود.

حجت الاسلام میر محمدیان با تاکید بر ضرورت الگودهی و اجرای ملموس در طرح تحول اجتماعی مسجد محور، بر وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: باید در توانمندسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد و محله دو پایگاه مهم توسعه فرهنگ دینی در جامعه هستند

مسجد و محله دو پایگاه مهم توسعه فرهنگ دینی در جامعه هستند