مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-11سياسي

ارتش مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا درجلسه هماهنگی فرماندهان یگانهای تابعه قرارگاه منطقه ای شمالغرب گفت: ارتش مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است و همه فرماندهان باید این باور را حفظ و تقویت کنند.

- فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا درجلسه هماهنگی فرماندهان یگانهای تابعه قرارگاه منطقه ای شمالغرب گفت: ارتش مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است و همه فرماندهان باید این باور را حفظ و تقویت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در جمع فرماندهان یگان های شمالغرب خاطر نشان کرد: بحمدلله بیماری کرونا در پادگان های نیروی زمینی ارتش تحت کنترل بوده وهیچگونه همه گیری در داخل پادگانهای نزاجا نداشته ایم.

وی افزود: فرماندهان همچنان باید آمادگی کامل خود را برای مقابله با ویروس کرونا در فصل پاییز و ایمن سازی پادگان ها در این فصل را داشته باشند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا تاکید کرد: ارتش همواره مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است و همه فرماندهان باید این باور را حفظ و تقویت کنند.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو با اشاره به فضاسازی های دشمنان در فضای مجازی برای کشور گفت: ما باید هوشیاری لازم را برای مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است

ارتش مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است