مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-11سياسي

برگزاری نخستین دوره آموزش سواد رسانه ای در رودبار


رییس بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزش سواد رسانه ای برای فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای شهرستان رودبار خبر داد.

- سرهنگ مهدی پارسا امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزش سواد رسانه ای در این شهرستان اظهار کرد: مبانی سواد رسانه و سواد فضای مجازی، رژیم مصرف رسانه، امنیت کاربری، مدیریت فضای مجازی در خانواده و عملیات روانی در رسانه و فضای مجازی از سرفصل های این دوره آموزش سواد رسانه ای در رودبار می باشد.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی سواد رسانه ای برای فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای شهرستان رودبار یک روزه است، گفت: این دوره به مدت هشت ساعت آموزشی و همراه با صدور گواهینامه معتبر در روز چهارشنبه 25 تیرماه در سازمان تبلیغات اسلامی رودبار برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه سواد رسانه در دنیای امروز تصریح کرد: رسانه ها در عصر حاضر نقش تعیین کننده ای در نگرش و جهت دهی دنیا داشته و به ابزار کار برای ابرقدرت ها و زورمندان جهانی تبدیل شده اند.

پارسا با تأکید بر اینکه سواد رسانه ای نیاز اساسی جامعه است، افزود: فراگیری دنیا به شیوه های نوین ابزار رسانه ای و گستردگی این ابزار، نیاز است آحاد جامعه نسبت شناخت و چگونگی تأثیرپذیری از رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین دوره آموزش سواد رسانه ای در رودبار

برگزاری نخستین دوره آموزش سواد رسانه ای در رودبار