مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-11سياسي

پوشش و حجاب نماد تفکر انسانی است/ ضرورت آسیب شناسی ابتذال در مد و لباس کشور


نماینده مجلس با اشاره به اینکه پوشش و حجاب نماد تفکر انسانی است، گفت: ابتذال در موضوع مد و لباس کشور باید آسیب شناسی شود چرا که این حوزه مورد هجوم نرم دشمن قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده مجلس در نشست خبری حجاب و عفاف اظهار داشت:موضوع حجاب از مقوله های فرهنگی کشور محسوب می شود و سیاست های کلان همواره در دولت های گذشته وکنونی در این زمینه مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی اقدامات خود را با توجه به دو پیام مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد ومعیشت و فرهنگ آغاز کرده است، گفت: کاستی ها و نقص های زیادی در مورد توجه نشدن به موضوع حجاب وجود داشته و این مسئله سبب شکاف بین نسل ها در حوزه حجاب شده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: بستر انتقال فرهنگ در حوزه حجاب باید تقویت شود و موضوع خانواده هر چه بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

الهیان گفت: موضوع سند 2020 و توجه نکردن به سند تحول آموزش و پرورش زمینه ساز تغییر فرهنگ در حوزه حجاب است و باید از دوران کودکی و مدرسه فرهنگسازی های لازم درحوزه حجاب انجام گیرد.

وی بیان داشت: امروزه دست های زیادی به موضوع ابتذال در حوزه مد و لباس ورود کرده و آسیب های زیادی رادر این راستا ایجاد کرده است ومتاسفانه حوزه مد و لباس کشور مورد هجوم نرم قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش و حجاب نماد تفکر انسانی است/ ضرورت آسیب شناسی ابتذال در مد و لباس کشور

پوشش و حجاب نماد تفکر انسانی است/ ضرورت آسیب شناسی ابتذال در مد و لباس کشور