مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-11بين الملل

انتخابات پارلمانی سنگاپور؛ حزب حاکم با تنزل جایگاه در قدرت ماند


حزب نخست وزیر سنگاپور، همانطور که انتظارش می رفت موفق شد در بحبوحه بحران کرونا در انتخابات پارلمانی این کشور پیروز شود اما با عملکرد نسبتا خوب اپوزیسیون با پسرفت روبرو شد.

- انتخابات پارلمانی سنگاپور؛ حزب حاکم با تنزل جایگاه در قدرت ماند حزب نخست وزیر سنگاپور، همانطور که انتظارش می رفت موفق شد در بحبوحه بحران کرونا در انتخابات پارلمانی این کشور پیروز شود اما با عملکرد نسبتا خوب اپوزیسیون با پسرفت روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور گفت، حزب اقدام مردمی موفق شد 83 درصد کرسی های پارلمان را از آن خود کند و قدرت و نفوذش را در پارلمان کشور تقویت کند اما آرای مردمی این حزب به 61 درصد کاهش یافت.

حزب کارگران نیز که تنها حزب اپوزیسیون این کشور است و در پارلمان سنگاپور نماینده دارد، کرسی های خود را از شش به 10 مورد افزایش داد که این بزرگترین پیروزی برای این حزب از زمان استقلال سنگاپور محسوب می شود.

قدرتنمایی اپوزیسیون در انتخابات پارلمانی سنگاپور یک ضعف برای عملکرد حزب حاکم از انتخابات 2015 به شمار می رود؛ زمانی که حزب این نخست وزیر موفق شد 93 درصد کرسی ها و 70 درصد آرا را از آن خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پارلمانی سنگاپور؛ حزب حاکم با تنزل جایگاه در قدرت ماند

انتخابات پارلمانی سنگاپور؛ حزب حاکم با تنزل جایگاه در قدرت ماند