مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-11سياسي

اتصال بیش از 300 مدرسه روستایی خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از اتصال بالغ بر 300 مدرسه روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: اپراتورهای همراه، 516 مدرسه روستایی استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، سید علی مرتضوی با تأکید بر اهمیت اجرای سیاست های برنامه ششم توسعه و سند تحول نظام آموزش وپرورش اظهار کرد: توسعه عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت تعلیم و تعلّم از طریق تأمین زیرساخت های ارتباطی از برنامه های مهم دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می رود.

وی گفت: هوشمند سازی و اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات گامی مؤثر در آموزش مجازی و ارتقا آموزشی دانش آموزان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی  است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی افزود: در فاز اول، دوم و سوم پروژه هوشمند سازی مدارس، تعداد مدارس روستایی بالای 20 خانوار قابل اتصال بر بستر ADSL مخابرات، 405 مدرسه است که تا به امروز 310 مدرسه روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و در آینده نزدیک 516 مدرسه روستایی دیگر توسط اپراتورهای همراه دارای سرویس می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال بیش از 300 مدرسه روستایی خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات

اتصال بیش از 300 مدرسه روستایی خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات