مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-10سياسي

جام جم: اعتراف دیرهنگام روحانی برای مردم مسکن می شود؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جام جم ذیل تیتر رییس جمهور به عقب ماندگی دولت در موضوع مسکن اذعان کرد، ولی حالا چرا؟ ، نوشت: این اعتراف تلخ در حالی صورت گرفت که کمتر از یک سال به پایان عمر دولت باقی مانده است و حتی اگر اجرای طرحی در حوزه مسکن .

- سخنان رییس جمهور مبنی بر اینکه دولت در بخش مسکن عقب افتاد، مورد نقد و ارزیابی مطبوعات طیف های مختلف قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جام جم ذیل تیتر رییس جمهور به عقب ماندگی دولت در موضوع مسکن اذعان کرد، ولی حالا چرا؟ ، نوشت: این اعتراف تلخ در حالی صورت گرفت که کمتر از یک سال به پایان عمر دولت باقی مانده است و حتی اگر اجرای طرحی در حوزه مسکن در دولت به تصویب برسد قطعا تا پایان عمر دولت به فرجام نخواهد رسید.

عباس آخوندی تا سال اول دولت دوازدهم در راس وزارت راه و شهرسازی بود و در پنج سال فعالیت خود با ثبت رکوردی عجیب سالی یک بار برای استیضاح راهی مجلس شد و البته هر پنج بار از نمایندگان مجلس رای اعتماد گرفت.

حالا هفت سال از عمر دولت گذشته است و حسن روحانی در سال پایانی اعتراف می کند در دولت یازدهم یعنی سال های حضور عباس آخوندی در راس وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن یک عقب ماندگی اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جم: اعتراف دیرهنگام روحانی برای مردم مسکن می شود؟!

جام جم: اعتراف دیرهنگام روحانی برای مردم مسکن می شود؟!