مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-10حوادث

ماجرای خبرسازی ها در روزهای تعطیل/ عملیات رسانه ای برای القای ناامنی


اغلب این دروغ بافی و مسموم سازی افکارعمومی در شامگاه و به طور شبیخون خبری انجام می پذیرد که امکان تکذیب آن کمتر وجود دارد و متاسفانه برخی از رسانه های داخلی در دام این خبرسازی ها می افتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اخیرا با وقوع برخی حوادث در داخل کشور خصوصا در روزهای تعطیل که رسانه های داخلی فعالیت کمتری دارند و مردم نیز در تعطیلات بسر می برند، شاهد بمباران خبری و انتشار اخبار فیک و جعلی برای بروز ناامنی روانی در جامعه هستیم.

  این اخبار جعلی از حادثه کارگاهی و انفجار گرفته تا تعمدی جلوه دادن آتش سوزی پوشش گیاهی برخی مناطق کشور گسترده است و هدف آن تشویش در اذهان عمومی و گرفتن حس امنیت از مردم است.

در همه این خبرسازی های کذب اصل بزرگنمایی و سناریوسازی فراگیر و سریالی برای ایجاد نگرانی هر چه بیشتر در جامعه به وضوح دیده می شود.

  برای نمونه بامداد جمعه 20 تیرماه شایعه انفجار در شهر قدس مطرح شد که نه تنها هیچ منبع رسمی آنرا تایید نکرد بلکه از اساس تکذیب شد.

در انتها مشخص شد که قطعی برق جزیی در این حین اتفاق افتاد که ضدانقلاب از آن سوء استفاده کرد و از کاه کوه ساخته و در شبکه های اجتماعی به آن دامن زده است.

  خبر انفجاری دیگر در شامگاه جمعه پنجم تیرماه سال جاری در شرق تهران منتشر شد که رسانه های معاند در صدر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خبرسازی ها در روزهای تعطیل/ عملیات رسانه ای برای القای ناامنی

ماجرای خبرسازی ها در روزهای تعطیل/ عملیات رسانه ای برای القای ناامنی