مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-10سياسي

انتقاد فرماندار چالدران از عدم راه اندازی واحد تولیدی در این شهرک


فرماندار چالدران از عدم استقرار و راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چالدران انتقاد کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران از عدم استقرار و راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چالدران انتقاد کرد.

حسن محمد زاده عصر دیروز 20 تیرماه بهمراه نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی چالدران که باهدف بررسی مسائل و مشکلات موجود ترتیب یافت، با اشاره به اینکه شهرک صنعتی چالدران در سال 85 در زمینی به وسعت 100 هکتار با برخی زیرساختهای مقدماتی ایجاد شده است، افزود: متاسفانه با گذشت 14 سال از زمان ایجاد آن تاکنون هیچ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک راه اندازی نشده است.

وی وجود اختلاف بین اشخاص و شرکت شهرکهای صنعتی استان در تملک زمین شهرک را از جمله عامل اصلی عدم استقرار این شهرک عنوان کرد و گفت: بعد از پیگیریهای لازم از سوی مسئولین وقت از این میزان وسعت شهرک صنعتی فقط 30 هکتار آن به صورت پراکنده رفع مشکل شده است.

فرماندار چالدران با اشاره به اینکه در طول سال گذشته و امسال تقاضای راه اندازی واحدهای تولیدی در این شهرستان از سوی سرمایه گذران بخش خصوصی صورت گرفته است، افزود: به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله عدم تملک مابقی زمین از سوی شهرک صنعتی استان امکان تحویل زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار چالدران از عدم راه اندازی واحد تولیدی در این شهرک

انتقاد فرماندار چالدران از عدم راه اندازی واحد تولیدی در این شهرک