مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-10بين الملل

تودهنی به آمریکا و زهر چشم گرفتن از اسراییل در توافق ایران و سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه رأی الیوم با اشاره به امضای قرارداد نظامی میان رییس ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی و وزیر دفاع سوریه نوشت: - یک روزنامه منطقه ای می گوید توافق نظامی- سیاسی جدید ایران و روسیه، قواعد بازی در حریم هوایی سوریه را بر ضد خواست رژیم صهیونیستی و آمریکا تغییر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه رأی الیوم با اشاره به امضای قرارداد نظامی میان رییس ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی و وزیر دفاع سوریه نوشت: منابع آگاه می گویند مهم ترین موضوع این قرارداد، مجهز شدن سوریه به پدافند هوایی باور 273 و سوم خرداد است.

این موضوع بدین معناست که طرفین سوری و ایرانی تصمیم گرفتند قواعد بازی را در حریم هوایی سوریه تغییر دهند و با حملات هوایی مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه مقابله خواهند کرد.

منابع مذکور تأکید دارند که هدف دمشق و تهران بسیار فراتر از مقابله با حملات هوایی صهیونیست هاست.

ایران با این اقدام، جبهه های متعددی را تقویت خواهد کرد تا برای مقابله فراگیر در منطقه آماده شود و استقرار این پدافند هوایی در همین راستا است.

رأی الیوم درباره بعد سیاسی این قرارداد می نویسد: این بعد مربوط به تلاش و فشار های مداوم آمریکا و رژیم صهیونیستی برای خارج کردن ایران از سوریه است تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودهنی به آمریکا و زهر چشم گرفتن از اسراییل در توافق ایران و سوریه

تودهنی به آمریکا و زهر چشم گرفتن از اسراییل در توافق ایران و سوریه