مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 01:202020-07-10اقتصادي

ارائه تسهیلات برای ایجاد فرآوری محصولات کشاورزی در طارم


تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع صندوق توسعه ملی با اولویت راه اندازی واحدهای فرآوری و بسته بندی به متقاضیان پرداخت شده است.

- ستار صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقتصاد وابسته به بخش کشاورزی شهرستان و محصول استراتژیک زیتون طارم باید مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه ایجاد ارزش افزوده برای محصولات تولیدی و کشاورزان و تولیدکنندگان منطقه اولویت حمایت دولت است، ادامه داد: جلوگیری از خام فروشی محصولات باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه 70 درصد محصول تولیدی زیتون توسط واحدهای خانگی و فرآوری خود منطقه فرآوری و بسته بندی می شود، عنوان کرد: 30 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در چهار مرحله از محل منابع صندوق توسعه ملی با اولویت راه اندازی واحدهای فرآوری و بسته بندی به متقاضیان پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه مرحله پنجم پرداخت این تسهیلات نیز به زودی آغاز خواهد شد، خاطر نشان کرد: هدف از این اقدامات ایجاد درآمد برای تولیدکنندگان سطح شهرستان است.

فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه شهرستان در زمینه تولید مشکلی ندارد، گفت: با این وجود به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و پایین بودن حجم تردد، طارم از بابت بازاریابی و فروش محصولات با مشکل مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات برای ایجاد فرآوری محصولات کشاورزی در طارم

ارائه تسهیلات برای ایجاد فرآوری محصولات کشاورزی در طارم