مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 01:002020-07-10پزشكي

کرونا قوی تر یا آنفلوآنزا؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: احتمال بستری شدن افراد مبتلا به کووید 19 در بخش های مراقبت ویژه (ICU)یک  نفر از هر 16 هزار نفر بوده این در حالی است که در بیماری آنفلوآنزا، - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: احتمال بستری شدن افراد مبتلا به کووید 19 در بخش های مراقبت ویژه (ICU)یک  نفر از هر 16 هزار نفر بوده این در حالی است که در بیماری آنفلوآنزا، یک نفر از هر 104 هزار نفر می باشد.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مواردی که باعث پیک کرونا در کشور و استان کرمان شده است، گفت: عادی سازی شرایط یکی از دلایل افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور بود ضمن آنکه به دلیل مسایل اقتصادی، مجبور به بازگشایی اصناف و ادارات بودیم که همین امر سبب حضور مردم در مجامع عمومی گردید که خود در انتقال ویروس در سطح جامعه موثر بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: از سوی دیگر مردم به خاطر شرایط قرنطینه، از در خانه ماندن، خسته شده بنابراین بی محابا و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از منزل خارج می شوند که در اوج گیری ویروس کرونا نقش موثری داشته است.

وی با تاکید برآنکه در بیماری هایی که درمان خاص یا واکسن ندارند، رفتار اجتماعی مردم در کنترل و پیشگیری آن بیماری موثر است، تصریح کرد: کرونا اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا قوی تر یا آنفلوآنزا؟

کرونا قوی تر یا آنفلوآنزا؟