مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 17:552020-07-10بين الملل

خشم نتانیاهو از پنهان کاری شاباک درباره هک شدن موبایل گانتز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در بحبوحه اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر طرح اشغال کرانه باختری و بودجه سال 2021، آشکار شدن پنهان کاری سرویس های امنیتی تل آویو در موضوع هک شدن تلفن همراه بنی گانتز وزیر جنگ کنونی این رژیم، - یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی نوشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از گزارش ندادن رییس شاباک به وی درباره هک شدن تلفن همراه وزیر جنگ این رژیم خشمگین شده و چند بار او را مؤاخذه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در بحبوحه اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر طرح اشغال کرانه باختری و بودجه سال 2021، آشکار شدن پنهان کاری سرویس های امنیتی تل آویو در موضوع هک شدن تلفن همراه بنی گانتز وزیر جنگ کنونی این رژیم، تنش های جدیدی را به وجود آورده است.

در مارس 2019 بود که شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد نداف آرگامان رییس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) جلسه ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

به نوشته روزنامه هاآرتص، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از پنهان کاری شاباک درباره جزییات این واقعه خشمگین شده و چندین بار به آرگامان به دلیل گزارش ندادن به وی در این باره شدیدا اعتراض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم نتانیاهو از پنهان کاری شاباک درباره هک شدن موبایل گانتز

خشم نتانیاهو از پنهان کاری شاباک درباره هک شدن موبایل گانتز