مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-10حوادث

کاهش 15 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در گلستان


رییس پلیس راه گلستان از کاهش 15 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی عبدی اظهارکرد: تصادفات رانندگی خسارت های زیادی را بر خانواده ها و جامعه وارد کرده و با توجه به اینکه در برخی موارد این خسارت ها قابل جبران نیست، ضرورت دارد راه کارهای موثرتری برای جلوگیری از آن اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: کاهش آمار حوادث رانندگی را نباید در عرصه فعالیت های یک سازمان جست و جو کرد چرا که در این خصوص دستگاه های مرتبط و از همه مهمتر مردم نقش بسزایی دارند و همگی باید مسئولیت خود را به خوبی اجرا کنند.

رییس پلیس راه گلستان بر لزوم توجه به رفع تمامی عوامل موثر در تصادفات از جمله حذف نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت: نقاط حادثه خیز سهم عمده ای از تلفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند که می طلبد مسئولان ذیربط برای حذف آن تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

عبدی در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس راه استان طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: با تلاش ماموران طی این بازه زمانی تصادفات فوتی پنج درصد و جان باختگان 15 درصد کاهش داشته است.

وی از کاهش 20 درصدی تصادفات جرحی طی این مدت خبر داد و گفت: تعداد مجروحان تصادفات جرحی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در گلستان

کاهش 15 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در گلستان