مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-10اقتصادي

بانک هایی که اطلاعات تراکنش ها را ندهند به دستگاه قضا معرفی می شوند


معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی با اشاره به نامه نگاری با بانک ها برای دریافت اطلاعات تراکنش ها گفت: در صورتی که بانکها تمکین نکند بدون استثنا به عنوان متخلف و جرم در چهارچوب قانون به دستگاه قضا معرفی می شوند.

- محمود علیزاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد تفاهم با شهرداری راجع به شناسایی خانه های خالی، اظهار داشت: در اجرای بند 3 تبصره 6 قانون بودجه سال 99، آیین نامه اجرایی شناسایی خانه های خالی با شهرداری نهایی و در هفته جاری برای تصویب به دولت می رود.

چهار دستگاه در این کار دخیل هستند و شهرداری می تواند از ظرفیت های خود و سامانه مربوطه جهت شناسایی خانه های خالی اقدام کند تا مالیات آن در فرآیند رسیدگی قرار گیرد.

معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه ظرفیت قانون بودجه سال 99 به مراتب بهتر از ماده 54 قانون مالیاتهای مستقیم برای شناسایی خانه های خالی است،گفت: ماده 54 قانون مالیاتی خانه ها را صرفاً منوط به اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان کرده، اما در قانون بودجه قیدی وجود ندارد و با هر روشی می توان به آن رسید.

هنوز سامانه ملی املاک و اسکان عملیاتی نیست.

  علیزاده در مورد میزان ثبت نام مشمولان ثبت کارت خوان مشاغل (15 گروه و حرف) که شهریورماه سال 98 فراخوان شد، عنوان کرد: تعداد ثبت نام ها به غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک هایی که اطلاعات تراکنش ها را ندهند به دستگاه قضا معرفی می شوند

بانک هایی که اطلاعات تراکنش ها را ندهند به دستگاه قضا معرفی می شوند