مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-10سياسي

احداث 25 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی تا پایان سال


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از احداث 25 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم پروژه هایی که برای سال جاری هدف گذاری شده، تأکید بر این است که دستگاه ها برای تسریع در اجرا و کیفی سازی پروژه ها دقت داشته باشند.

وی افزود: تأکید مقام عالی استان همواره بر این است که در فرصت های کوتاهی که در اختیار داریم به گونه ای اقدام کنیم که حداکثر راندمان را در رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از جهش ویژه پروژه های عمرانی در سال جاری گفت و عنوان داشت: برای سال 99 هم همچون سال گذشته، طرح های عمرانی زیادی در استان هدف گذاری شده که بخشی از آن ها وارد فاز اجرایی شده است.

میرجعفریان با اشاره به پروژه 10 هزار واحد مسکن روستایی که در سال گذشته شروع شد، متذکر شد: با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر دستگاه های همراه اجرای این پروژه نتایج خوبی به همراه داشت.

وی گفت: 6 هزار واحد مسکن شهری که در جریان سفر دکتر نوبخت پیگیری شد، 1700 واحدی که برای جامعه هدف تعیین شده مدنظر است و حدود 2500 واحد مسکونی در قالب اقدام ملی از جمله پروژه هایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 25 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی تا پایان سال

احداث 25 هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی تا پایان سال