مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-10سياسي

احیای داروخانه تاریخی آستارا / بازنگری در طرح هادی 10روستا


نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی از احیای مجدد داروخانه تاریخی و یکصد ساله این بندر مرزی خبر داد.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی از احیای مجدد داروخانه تاریخی و یکصد ساله این بندر مرزی خبر داد.

غلامرضا مرحبا، لحظاتی پیش در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: داروخانه رازی آستارا با حدود یکصد سال قدمت متعلق به جمعیت هلال احمر و یکی از قدیمی ترین داروخانه های کشور با معماری و بنایی منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه این داروخانه به زودی با هدف عرضه داروهای خاص و تک نسخه ای احیا خواهد شد، ادامه داد: پس از بازسازی و تجهیز، بیماران برای تأمین این نوع داروها به شهرهای همجوار مسافرت نخواهند کرد.

مرحبا در بخش دیگر سخنان خود به تجهیزات موجود در جمعیت هلال احمر آستارا اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی پشتیبان در آستارا مورد استفاده قرار گرفته است که در جلسه ای که اخیرا با رییس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد با اختصاص یک دستگاه آمبولانس جدید به این شهرستان موافقت شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در حوزه های امداد و نجات و مدیریت بحران اقدامات مهمی انجام می دهد، تصریح کرد: فعالیت این سازمان گسترده است و با توجه به موقعیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای داروخانه تاریخی آستارا / بازنگری در طرح هادی 10روستا

احیای داروخانه تاریخی آستارا / بازنگری در طرح هادی 10روستا