مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-10اقتصادي

خط قرمز ما در مقابله با کرونا، حفظ جان مردم است


به هیچ وجه نمی خواهیم معیشت و کسب و کار مردم تعطیل شود اما اگر جان مردم در خطر باشد ناگزیر باید تصمیمات محدودکننده را جدی تر کنیم.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: به هیچ وجه نمی خواهیم معیشت و کسب و کار مردم تعطیل شود اما اگر جان مردم در خطر باشد ناگزیر باید تصمیمات محدودکننده را جدی تر کنیم.

‎ احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به ورود برخی از شهرستان های استان به پیک مجدد شیوع بیماری کرونا، وضعیت قرمز و احتمال افزایش آمار در روزهای آینده، اظهار کرد: امروز در آمل حضور یافته ایم تا ضمن بررسی آخرین وضعیت این شهرستان از نزدیک، نسبت به اتخاذ تصمیمات جدی تر و لازم و در صورت ضرورت؛ تصمیمات قاطع تری که نیاز به مکاتبه با وزیر کشور و وزیر بهداشت و اطلاع شخص رییس جمهور محترم دارد؛ اقدام نماییم.

حسین زادگان ضمن تحلیل وضعیت شهرهای قرمز و با اشاره به محیط های بسته به عنوان مهمترین فاکتور برای گسترش کرونا یادآور شد: به هر شکلی باید از تجمع افراد در محیط های بسته، مسقف و کوچک جلوگیری کرد.

استاندار مازندران، پایش وضعیت و شناسایی دلایل درگیری در شهرهای قرمز از جمله آمل را قدم اول دانست و یادآور شد: این وضعیت یا ناشی از مراودات در بازار، عدم رعایت مردم و عادی انگاری در مقابله با موضوع کرونا، یا کم توجهی دست اندرکاران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز ما در مقابله با کرونا، حفظ جان مردم است

خط قرمز ما در مقابله با کرونا، حفظ جان مردم است