مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-10اقتصادي

برگزاری آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی کشور در مازندران


از سوی جهاد دانشگاهی مازندران آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنعت شیر پگاه همزمان با سراسر کشور در این استان، برگزار شد.

- ایسنا/مازندران از سوی جهاد دانشگاهی مازندران آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنعت شیر پگاه همزمان با سراسر کشور در این استان، برگزار شد.

مرتضی ساداتی مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مازندران در گفت وگو با ایسنا در این زمینه، اظهار کرد: در این سه آزمون که تمامی پروتکل های بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی، توزیع ماسک، پد الکی و سایر دستورالعمل ها رعایت شد، 2358 نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این سه آزمون در دو حوزه ساری و بابل برگزار شد، تصریح کرد: در ساری در سه حوزه دانشکده فنی سما، دانشکده امام محمد باقر(ع) و موسسه آموزش عالی هدف و در بابل در دانشگاه صنعتی نوشیروانی این آزمون برگزار شد.

سهمیه جذب 20 نفر مازندرانی در آزمون استخدامی ثبت اسناد عباسعلی زارع مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران نیز در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری آزمون، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور تامین نیروی انسانی مود نیاز خود با دریافت مجوز اقدام به برگزاری این آزمون کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی کشور در مازندران

برگزاری آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی کشور در مازندران