مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-10حوادث

مهم ترین حوادثی که 24 ساعت گذشته در فارس رخ داد


مهم ترین اخبار حوادث و توصیه های روز استان فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، مهم ترین اخبار حوادث و توصیه های روز استان فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

8  میلیارد ریال اراضی ملی در مهر رفع تصرف شد فرمانده انتظامی شهرستان مهر از رفع تصرف هشت میلیارد ریال اراضی ملی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس فارس، عظیم اله کرمی بیان کرد: در پی دریافت خبری از اداره منابع طبیعی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی به هویت معلوم در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در بازدید از زمین های مورد نظر مشخص شد یک نفر حدود 83 هزار مترمربع از اراضی ملی را به صورت غیر قانونی به تصرف خود در آورده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با بیان اینکه  برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش زمین های تصرف شده، هشت میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف کامیون حامل 2880 لیتر الکل طبی فاقد  مجوز در بوانات فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از توقیف یک دستگاه کامیون حامل دو هزار و 880 لیتر الکل طبی فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین حوادثی که 24 ساعت گذشته در فارس رخ داد

مهم ترین حوادثی که 24 ساعت گذشته در فارس رخ داد