مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-10اقتصادي

سازمان هواپیمایی: تبلیغات انجام تور به ترکیه صحت ندارد


اکنون کشورهایی که همواره مقصد توریستی بوده اند پذیرای مسافرین نیستند و با فروش بلیت تحت عنوان تور خارجی برای سفری که صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده برخورد می شود.

- سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به بلیت‌فروشی در مسیرهای بدون پرواز هشدار داد و اعلام‌کرد تبلیغات انجام تور و اعزام توریست به ترکیه صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سازمان هواپیمایی دو هفته پیش خبر داد که بعد از درخواست ترکیه برای از سرگیری پروازها بین ایران و ترکیه، صدور مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی به تدریج در حال انجام است و پروازهای ترکیه به زودی از سر گرفته می‌شود.

با این حال افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در ایران و کشورهای منطقه، وضعیت از سرگیری پروازها را با ابهام مواجه کرد تا جایی که روی بازگشایی مرز هوایی ایران و ترکیه تاثیر گذاشت.

در همین راستا امروز صبح سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفته است: اکنون کشورهایی که همواره مقصد توریستی بوده‌اند پذیرای مسافرین نیستند و با فروش بلیت تحت عنوان تور خارجی برای سفری که صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده برخورد می‌شود.

«رضا جعفرزاده» با تاکید بر اینکه ایجاد تعهد برای مسافران قبل از فراهم شدن شرایط لازم برای پروازهای خارجی، برخورد قانونی در پی خواهد داشت، افزود: اکنون کشور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواپیمایی: تبلیغات انجام تور به ترکیه صحت ندارد

سازمان هواپیمایی: تبلیغات انجام تور به ترکیه صحت ندارد