مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-10اجتماعي

آزمون استخدامی یزد در شرایط استانداردی برگزار شد


مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی توسط جهاددانشگاهی، شرایط برگزاری آزمون را مطابق با استانداردها خواند.

- ایسنا/یزد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی توسط جهاددانشگاهی، شرایط برگزاری آزمون را مطابق با استانداردها خواند.

عباسعلی دانافر در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی که امروز همزمان با آزمون استخدامی نیروهای قراردادی ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران در مرکز آزمون جهاددانشگاهی یزد برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی مطابق با دستورات وزارتی امروز بیستم تیرماه همزمان با سراسر کشور در ساعت 9 صبح آغاز شد.

وی با بیان این که آزمون مذکور قابل تعویق و عقب انداختن نبود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آزمون با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به همت جهاددانشگاهی استان برگزار شده و در جریان بازدید از حوزه آزمون شاهد شرایط بسیار استانداردی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط داوطلبان بودیم و اطمینان داریم که آزمون در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و جای هیچ نگرانی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی یزد در شرایط استانداردی برگزار شد

آزمون استخدامی یزد در شرایط استانداردی برگزار شد