مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-10سياسي

ساماندهی بورس مشکلات ارز و پولی کشور را برطرف نمی کند


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه ساماندهی بازار بورس نمی تواند مشکلات ارز و پولی کشور را برطرف کند، گفت: دولت بخشی از کمبود بودجه خود را از طریق بورس برطرف می کند لذا باید هیئت رییسه مجلس در این حوزه به مانند ساماندهی بازار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید کاظم دل خوش اباتری امروز در نشست خبری شبکه باران با اشاره به ارزیابی خود در خصوص بی توجهی به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس دارای 15 کمیسیون تخصصی است که بعضی از این کمیسیون ها به مانند کمیسیون حقوقی و قضایی از مزیت های دیگر کمیسیون ها برخوردار نیستند ولی در شرایط فعلی نقش آن بسیار مهم است.

وی با اشاره به وظایف کمیسیون فضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در مبارزه با فساد اقتصادی، حل مشکل قضایی مردم و ایجاد امنیت قضایی بسیار نقش بسیار مهمی دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مدرک تحصیلی نمایندگان تنها بخشی از دلایل عضویت آنان در کمیسیون های مختلف است، تصریح کرد: برای عضویت نمایندگان در کمیسیون 15 گانه تخصصی مجلس سابقه عضویت نما در دیگر کمیسیون ها در ادوار مختلف مجلس، سابقه علمی آنان، نوع تحصیلات و گرایش های علمی و نوع علاقه مندی افراد به طور دقیق برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بورس مشکلات ارز و پولی کشور را برطرف نمی کند

ساماندهی بورس مشکلات ارز و پولی کشور را برطرف نمی کند