مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-10اقتصادي

همسایگانی که دیگر رمق صید در خلیج فارس ندارند+ عکس


صیادان قدیمی همسایه خلیج فارس در بدترین شرایط و سخت ترین وضعیت به دریا می روند و با تحمل همه دشواری ها خسته، فرسوده، ناامید و با دستی خالی تر از همیشه به خانه برمی گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، دریا از قدیم به عنوان یکی از منابع کسب درآمد و امرار معاش برای مردم شناخته می شده  است و همسایگان دریا همواره رزق و روزی خود را از این خان سرشار گرفته اند، به گونه ای که برخی با تجارت و عده ای با صیادی از آن بهره برده اند.

بردخون که در نزدیکی این نعمت خدادادی قرار گرفته، زمینه ای برای رواج صید و ماهیگیری داشته و مردم این منطقه برای کسب روزی حلال، با وسایل ساده دل به دریا می زده اند و هرروز خوشحال و شادمان با دستان پر به خانه برمی گشته اند و به این مختصر رضایت داشتند.

اما این خوشی دیری نینجامید و به مرور دریا با مردم این دیار کهن روی ناسازگاری نشان داد و هرروز از میزان توشه آن کاسته شد، صیادان بردخونی شبانه روز در تلاش و فعالیتند و خطرات زیادی به جان می خرند اما آنگونه که انتظار دارند به خواسته های خود نمی رسند.

صیادی یکی از مشاغل مهم در بخش بردخون است صیادی یکی از مشاغل مهم در بخش بردخون است و از گذشته های دور، مردم این دیار  با همه مشکلات و کمبودها، دل به دریا می زده اند و در گرمای 50 درجه تابستان و سرمای استخوان سوز زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسایگانی که دیگر رمق صید در خلیج فارس ندارند+ عکس

همسایگانی که دیگر رمق صید در خلیج فارس ندارند+ عکس