مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-10اقتصادي

بازار فروش محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی متصل شد


تفاهم نامه ایجاد و توسعه ظرفیت های همکاری مشترک، به منظور اتصال بازار فروش و توزیع محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی، بین شرکت ملی پست و جهاد دانشگاهی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی پست، تفاهم نامه ایجاد و توسعه ظرفیت های همکاری مشترک، به منظور اتصال بازار فروش و توزیع محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی، بین شرکت ملی پست و جهاد دانشگاهی منعقد شد.

براساس این گزارش ، موضوع این تفاهم نامه که به امضای محمد صادق بیجندی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست و امیرحسین کریمی مدیر منطقه جنوب غرب تهران رسید، توسعه همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت، توانمندی و تجارب طرفین در اجرای طرح های ملی اشتغال زایی به ویژه دو طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار است.

گفتنی است ، از دیگر اهداف این تفاهم نامه می توان به همکاری در اتصال به سامانه بازار الکترونیک و توزیع محصولات خانگی (کالا وخدمات)، ارائه سرویس های انطباق نشانی و وب سرویس استعلام نشانی براساس استاندارد کدپستی ده رقمی و احراز هویت مکانی به صورت برخط، قبول، ارسال و توزیع تمامی مرسولات و بسته های مراسلاتی مانند هدایا و جوایز مشتریان جهاد دانشگاهی ونامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار فروش محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی متصل شد

بازار فروش محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی متصل شد