مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-09ورزشي

موضع کنفدراسیون بسکتبال آسیا برای دیدارهای انتخابی کاپ آسیا


کنفدراسیون بسکتبال آسیا که پنجره های انتخابی کاپ آسیا را به عنوان بخشی از تقویم 2020 خود پیش رو دارد به زودی در مورد برگزاری این دیدارها با توجه به شیوع کرونا تصمیم می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوره جدید رقابت های بسکتبال کاپ آسیا سال آینده میلادی (2021) برگزار می شود.

برگزاری رقابت های انتخابی برای تعیین 16 تیم شرکت کننده در این رقابت ها هم از اسفندماه سال گذشته با برگزاری دیدارهای پنجره نخست آغاز شد.

قرار است این رقابت ها از آذرماه با برگزاری دیدارهای پنجره دوم پیگیری شود اما شیوع و گستردگی ویروس کرونا در مورد برگزاری به موقع این رقابت ها ابهاماتی ایجاد کرده است.

البته کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) فعلا در مورد لغو برگزاری این رقابت ها تصمیمی نگرفته اما قرار است طی هفته های آینده موضع فیبا آسیا در این زمینه مشخص شود.

هاکوپ خاجیریان دبیرکل فیبا آسیا در پاسخ به استعلام فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرده که نهایت تا پایان ماه جولای مشخص می شود که دیدارهای پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا و بعد از آن دیدارهای پنجره سوم، در زمان مقرر برگزار می شود یا با جابه جایی زمانی مواجه خواهد شد.

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با ، 22 تیم آسیایی همراه با نیوزلند و استرالیا در 6 گروه چهار تیمی برگزارکننده رقابت های انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع کنفدراسیون بسکتبال آسیا برای دیدارهای انتخابی کاپ آسیا

موضع کنفدراسیون بسکتبال آسیا برای دیدارهای انتخابی کاپ آسیا