مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-09دانش

تیرماه داغ تشکل های دانشجویی / ادامه دردسر های دانشجویان در آموزش مجازی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان توانا؛ * روز های داغ تابستان برای دانشجویان همراه با دغدغه های ترم های تابستانی و نمرات پایان ترم سپری می شود، - روز های داغ تابستان در حالی در دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی سپری می شود که دانشجویان در کنار دغدغه های خود برای امتحانات مجازی، به مسائل و مشکلات مردم نیز رسیدگی می کنند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان توانا؛ * روز های داغ تابستان برای دانشجویان همراه با دغدغه های ترم های تابستانی و نمرات پایان ترم سپری می شود، اما امسال شرایط با سال های گذشته تفاوت چشمگیری دارد.

علاوه بر آنکه فعالیت تشکل های دانشجویی در پیگیری مطالبات مردم نسبت به گذشته، منظم تر و دنباله دارتر شده، دانشجویان امسال با مساله امتحانات مجازی و ترم تابستانی غیرحضوری هم مواجه هستند.

دردسرهای آموزش الکترونیک در دانشگاه های خراسان شمالی چالش آموزش مجازی پس از گذشت 5 ماه از شیوع بیماری کرونا همچنان باعث ایجاد مشکلاتی برای دانشجویان شده است.

علاوه بر چالش هایی که برای برگزاری دوره های غیرحضوری آموزشی و امتحانات در این استان وجود دارد، به نظر می رسد در خراسان شمالی برگزاری کنکور در مقاطع مختلف هم ممکن است با چالش جدی روبه رو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیرماه داغ تشکل های دانشجویی / ادامه دردسر های دانشجویان در آموزش مجازی

تیرماه داغ تشکل های دانشجویی / ادامه دردسر های دانشجویان در آموزش مجازی