مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 18:152020-07-09سياسي

نماینده اهواز از نوجوان آسیب دیده در تجمعات غیزانیه عیادت کرد


رییس مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از نوجوان آسیب دیده از حاشیه اعتراضات مردم به مشکلات آب غیزانیه اهواز در خردادماه امسال عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کریم حسینی بعد از ظهر امروز از قاسم مجدم نوجوان آسیب دیده از حاشیه اعتراضات مردم به مشکلات آب غیزانیه اهواز در خردادماه امسال عیادت کرد.

این نوجوان در روزهای گذشته برای پیگیری درمان خود با کمک قرارگاه جهادی دست سردار سلیمانی و حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به بیمارستان بقیه الله تهران اعزام شد و مورد درمان قرار گرفت.

حسینی در این بازدید علاوه بر پیگیری وضعیت جسمانی این نوجوان، در جریان وضعیت تحصیلی وی قرار گرفت.

اهالی بخش غیزانیه در حاشیه دلجویی نماینده مردم اهواز از این نوجوان آسیب دیده مشکلات منطقه را بیان کردند و گلایه هایی درباره کندی اجرای فاز دوم طرح آب رسانی به غیزانیه داشتند.

حسینی در تماس با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در جریان آخرین وضعیت پروژه آب رسانی به غیزانیه قرار گرفت و خواستار رفع مشکل شکستگی های خطوط انتقال آب از شهرستان رامهرمز شد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در این بازدید با نماینده گروه جهادی دست سردار سلیمانی گفت وگو کرد و در جریان اقدامات جهادی این قرارگاه در غیزانیه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اهواز از نوجوان آسیب دیده در تجمعات غیزانیه عیادت کرد

نماینده اهواز از نوجوان آسیب دیده در تجمعات غیزانیه عیادت کرد