مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 18:152020-07-09اقتصادي

اجرای نخستین طرح فاضلاب حوزه روستایی استان اصفهان در خمینی شهر


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اجرای اولین طرح فاضلاب روستایی در استان اصفهان گفت: اجرای سیستم فاضلاب روستای تیرانچی شهرستان خمینی شهر تا دو ماه آینده عملیاتی می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اجرای اولین طرح فاضلاب روستایی در استان اصفهان گفت: اجرای سیستم فاضلاب روستای تیرانچی شهرستان خمینی شهر تا دو ماه آینده عملیاتی می شود.

هاشم امینی امروز (پنج شنبه، 19 تیر ماه) اظهار کرد: افت فشار آب ناشی از شروع فصل تابستان و افزایش اوج مصرف آب در گرما و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و بهداشت فردی در مبارزه با کرونا است.

وی با اشاره به تلاش فرمانداری در جذب سرمایه برای اصلاح ساختار آبرسانی افزود: با همکاری فرمانداری و شهرداری خمینی شهر، منابع و سرمایه لازم برای پروژه اصلاح شبکه آبرسانی برای حل مشکل کم آبی و افت فشار آب جذب شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان، اجرای طرح فاضلاب روستای تیرانچی را اولین طرح حوزه روستایی در استان دانست و اضافه کرد: مطالعات اولیه و نقشه های اجرایی سیستم فاضلاب روستای تیرانچی تهیه و با تخصیص منابع جذب شده طرح فاضلاب این روستا تا دو ماه آینده اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نخستین طرح فاضلاب حوزه روستایی استان اصفهان در خمینی شهر

اجرای نخستین طرح فاضلاب حوزه روستایی استان اصفهان در خمینی شهر