مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-09اقتصادي

اتمام عملیات اجرایی کمربند طلایی سبلان تا سال آینده


براساس برنامه ریزی انجام شده در سال آینده شاهد اتمام عملیات اجرایی پروژه کمربند طلایی گردشگری سبلان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو عصر پنجشنبه در جریان آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کمربند طلایی سبلان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده با اهتمام ویژه ای که برای تکمیل زیرساخت های گردشگری استان انجام شده، شاهد اتمام عملیات اجرایی پروژه کمربند طلایی گردشگری سبلان خواهیم بود و این طرح سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی از تلاش برای اتمام این طرح گردشگری خبر داد و افزود: عملیات زیرسازی این مسیر گردشگری از مشگین شهر تا سردابه تکمیل شده و به زودی آسفالت خواهد شد و ادامه آن از سردابه تا سرعین نیز با مصالح بومی و سازگار با اقلیم منطقه به نحوی که آسیب زیست محیطی به منطقه وارد نشود، اجرا می شود.

استاندار اردبیل تکمیل این پروژه بزرگ گردشگری را در توسعه گردشگری استان مؤثر دانست و تصریح کرد: با تکمیل این مسیر و اتصال سردابه به سرعین کمربند طلایی سبلان تکمیل شده و گامی اساسی در ثبت جهانی کوه سبلان برداشته خواهد شد.

بهنام جو با اشاره به اختصاص اعتبارات لازم به این پروژه گردشگری بزرگ بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در سال گذشته 100 میلیارد تومان اعتبار به پروژه ها و طرح های گردشگری مناطق مختلف استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات اجرایی کمربند طلایی سبلان تا سال آینده

اتمام عملیات اجرایی کمربند طلایی سبلان تا سال آینده